dovidnyk

Харрісон Форд не на Форді: найкраща автомобільна реклама з Супербоула-2025 Найдорожчі та витончені рекламні ролики зі США



Четвер 02 Жов 2025
Харрісон Форд не

Знаєте, який вид спорту номер один у США? Думаєте, баскетбол, бейсбол чи гонки Наскар? Американський футбол: його дивиться понад третина жителів США. А головна подія – фінальна гра сезону NFL, так званий Супербоул. Вартість ефірного часу під час матчу б'є всі рекорди, а рекламу знімають спеціально до цієї гри. Редакція "Мотора" зібрала для вас усі ролики на автомобільну тему: деякі з них - справжні шедеври короткометражного кіно!

У найпрестижнішій та найпрофесійнішій лізі американського футболу, NFL, фінальна гра сезону традиційно проходить на початку наступного календарного року. Ось і цього разу сезон-2024 завершувався матчем 9 лютого дві тисячі двадцять п'ятого: у ньому брали участь команди Kansas City Chiefs та Philadelphia Eagles.

Звичайно, Супербоул - найпопулярніший матч сезону. Що відображається у цінах на квитки: їхня середня вартість цього року становила 7100 доларів! Гра проходила на стадіоні Caesars Superdome у Новому Орлеані, що вміщає 73 тисячі вболівальників.

Цього сезону гри NFL на території США транслював телеканал Fox. До того ж перегляди Супербоула побили всі історичні рекорди: за різними даними, за грою по телевізору спостерігали від 126 до 135,7 мільйонів глядачів. З урахуванням цих цифр вже не дивує величезна ціна рекламного часу: близько восьми мільйонів доларів за 30-секундний слот!

Щоб по-справжньому запам'ятатися глядачам, рекламодавці готові знімати ролики спеціально до Супербоулу — наймаючи голлівудських акторів та відомих режисерів заради створення реклами, яка буде показана лише один раз! Доходить до того, що за місяць до гри по ТБ починають крутити трейлери до рекламних роликів, немов про повноцінне кіно! Іноді здається, що питання навіть не стільки в ефективності рекламної кампанії, скільки в пихатості топ-менеджерів, які цю рекламу замовляють.

Найкращим роликом цього Супербоула ми в редакції одноголосно назвали рекламу Jeep Wrangler. Це повноцінна короткометражка тривалістю аж дві хвилини – з Харрісоном Фордом у головній ролі. Причому сам предмет реклами з'являється в кадрі лише на 45-секундній відмітці, а Форд вимовляє довгий монолог про свободу: спеціально щоб ви могли його оцінити, ми додали субтитри російською. Так, вийшло по-американськи патетично і сентиментально... Але все ж таки знято здорово! Настільки нам захотілося з'ясувати, хто ж автор — і виявилося, що це Джеймс Мангольд, режисер «Ford проти Ferrari». Що ж, тепер ми не здивовані.

Але цим концерн Stellantis не обмежився! Вони випустили ще одну високобюджетну короткометражку – ми маємо на увазі ролик із рекламою пікапів Ram. Дурний сюжет, Глен Пауелл у ролі брутального хлопця-Златовласки, багато спецефектів. Загалом, ось, помилуйтеся (благо цей ролик ми теж переклали).

Розвеселі пенсіонерки на кабріолеті Lincoln Continental 1962 пускаються у всі тяжкі: в принципі, цього сюжету має вистачити на нормальну комедію положень. Але тут у нас реклама автомобільних гумових килимків WeatherTech.

До Вина Дизеля та його пригод у «Форсажі» ми маємо найніжніші почуття. Нехай навіть франшиза до свого десятого (чи вже сто десятого?) епізоду скотилася до повного абсурду. Домінік Торрето так само лисий і м'язистий, але в ролику «Not so fast, Not so furious» нікуди не поспішає — хоч і їде за кермом масл-кара Chevrolet Camaro SS зразка 1969 року.

А все тому, що він рекламує вершкове морозиво американського преміального бренду Häagen-Dazs, а праворуч ескімо їсть його постійна колега з «Форсажу» Мішель Родрігез. Ролик зняв Ленс Акорд – широко відомий у колах рекламників режисер, володар 35 премій фестивалю «Каннські леви» (а ще й шанований у Голлівуді кінооператор). До речі, до цієї реклами зняли ще й два тизери, які випустили за пару тижнів до прем'єри на Супербоулі.

А ще та ж компанія замовила до Супербоулу шоу-кар в каліфорнійському ательє West Coast Customs. Так-так, тому самому: «Ми вставили тобі монітор у монітор». Кабріолет Cadillac Series 62 зразка 1962 перефарбували в бордовий колір - фірмовий колір Häagen-Dazs; встановили в багажник холодильник для морозива, а в салоні — підсклянники... точніше, «подрожочники» для вафельних ріжків. І про це теж зняли ролик із засновником ательє Райаном Фрідлінгхаусом та репером Лудакрісом.

Переглядів: 7

Схожі статті


Подати оголошення
  • Новини
  • Учбові посібники
  • Зворотній зв'язок
  • Партнери
  • Нові оголошення
  • Нові компанії