Шведський кросовер Polestar 3 отримав потужніші електродвигуни На ринок оновлена модель вийде цього року, а першою країною продажів стане Великобританія
Після оновлення Polestar 3 став потужнішим і швидшим, але «втратив» у запасі ходу. Бренд Polestar представив оновлену версію електрокросовера Model 3. Не змінюючи кардинально зовнішній вигляд та салон, інженери провели серйозну технічну модернізацію автомобіля.
Головною зміною став перехід на сучасну 800-вольтову електричну архітектуру замість колишньої 400-вольтової, а крім того, було проведено встановлення більш продуктивних моторів. Однак ці покращення вплинули на дальність поїздки — деякі модифікації запасу ходу скоротили.
Завдяки підвищеному вольтажу, кросовер тепер може заряджатися на потужних станціях із силою струму до 350 кіловат. Це дозволяє заповнити заряд батареї з 10 до 80% лише за 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж у попередньої версії. Крім того, єдину батарею ємністю 111 кіловат-годин замінили на два різні варіанти. Для моделей з одним двигуном призначений акумулятор на 92 кіловат-години, а для повнопривідних версій - на 106 кіловат-годин. Обидва виготовляються компанією CATL.
Внаслідок таких змін дистанція, яку автомобіль може проїхати без підзарядки, тепер варіюється від 593 до 604 кілометрів. Щоправда, у минулої версії цей показник складав від 567 до 706 км. Невеликий приріст у дальності отримала лише найпотужніша комплектація Performance, тоді як базова версія втратила одразу 102 кілометри. При цьому в компанії заявляють, що енергоефективність нового Polestar 3 зросла на 6%, завдяки функції відключення переднього електромотора при рівномірному русі.
Особливу увагу виробник приділяє новому електродвигуну на задній осі. У базовій версії він видає 333 кінські сили і 480 Ньютон-метрів моменту, що крутить, розганяючи кросовер до 100 кілометрів на годину за 6,5 секунд. Максимальна швидкість машини – 210 кілометрів на годину.
Головною зміною став перехід на сучасну 800-вольтову електричну архітектуру замість колишньої 400-вольтової, а крім того, було проведено встановлення більш продуктивних моторів. Однак ці покращення вплинули на дальність поїздки — деякі модифікації запасу ходу скоротили.
Завдяки підвищеному вольтажу, кросовер тепер може заряджатися на потужних станціях із силою струму до 350 кіловат. Це дозволяє заповнити заряд батареї з 10 до 80% лише за 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж у попередньої версії. Крім того, єдину батарею ємністю 111 кіловат-годин замінили на два різні варіанти. Для моделей з одним двигуном призначений акумулятор на 92 кіловат-години, а для повнопривідних версій - на 106 кіловат-годин. Обидва виготовляються компанією CATL.
Шведський кросовер Polestar 3 отримав потужніші електродвигуни
Внаслідок таких змін дистанція, яку автомобіль може проїхати без підзарядки, тепер варіюється від 593 до 604 кілометрів. Щоправда, у минулої версії цей показник складав від 567 до 706 км. Невеликий приріст у дальності отримала лише найпотужніша комплектація Performance, тоді як базова версія втратила одразу 102 кілометри. При цьому в компанії заявляють, що енергоефективність нового Polestar 3 зросла на 6%, завдяки функції відключення переднього електромотора при рівномірному русі.
Особливу увагу виробник приділяє новому електродвигуну на задній осі. У базовій версії він видає 333 кінські сили і 480 Ньютон-метрів моменту, що крутить, розганяючи кросовер до 100 кілометрів на годину за 6,5 секунд. Максимальна швидкість машини – 210 кілометрів на годину.
Шведський кросовер Polestar 3 отримав потужніші електродвигуни
У повнопривідних модифікаціях до нього додається передній мотор, що збільшує загальну потужність до 544 кінських сил та 740 Ньютон-метрів, або до 680 кінських сил та 870 Ньютон-метрів у топовій версії. Таким чином, кожна модифікація стала потужнішою, а версія Performance додала цілих 163 кінські сили. Її розгін до 100 кілометрів на годину тепер займає лише 3,9 секунди замість колишніх 4,7 секунди.
Ще одним значним покращенням стала заміна "мозку" автомобіля. Кросовер отримав новий процесор Nvidia Drive AGX Orin, що збільшило продуктивність бортової обчислювальної системи з 30 до 254 трильйонів операцій на секунду. Компанія гарантує, що цей потужний чіп буде встановлений не тільки на нові машини, а й на продані екземпляри.
Серед інших нововведень – можливість замовлення активної пневматичної підвіски для проміжної версії, яка раніше була ексклюзивом для найпотужнішої модифікації.
Схожі статті
- Кенгуру
- Фатин — лучший материал для создания карнавальных костюмов своими руками
- Що таке старіння і як старіти з задоволенням
- Відеореєстратор Lexand LR70
- В Audi створена автомобільна камера з штучним інтелектом
- «ПриватБанк» почав оцифровувати документи клієнтів
- Українську включили в перелік мов конкурсу блогерів The BOBs
- Кривдник київських журналістів потрапив до збірної України з єдиноборств
- 4 жовтня 1957 почалася Космічна Ера
- Apple знизить рівень випромінювання iPhone 12 в Європі, щоб позбутися від претензій Франції
- Новини
- Учбові посібники
- Цікава фізика. Механіка
- Цікава фізика. Молекулярні явища і теплота
- Цікава фізика. Електрика
- Цікава фізика. Оптика
- Цікава фізика. Розваги
- CISCO CCNA 2
- Зворотній зв'язок
- Партнери
- Нові оголошення
- 20.11.2025 10:12
Адвокатське бюро Уляни Хромʼяк «Акула права» - 07.11.2025 09:21
Фотограф Відеограф Весілля Ювілей Випускний, альбоми конференція Стрім - 03.11.2025 06:52
Ремонт ноутбуков в Киеве на дому, в сервисе и онлайн - 20.10.2025 02:55
Комп-Сервис: Ремонт компьютеров и ноутбуков в Киеве - 16.10.2025 09:20
Вітамін D: чому він необхідний організмуhttps://endo-clinic.uz.ua/vitamin-d/
- Нові компанії