Новий Haval H7 Розбираємося, що у нього спільного та різного з добре відомим Dargo

Дизайн сучасних автомобілів здатний легко заплутати споживача. Іноді бюджетні машини виглядають недешево, а преміальні — навпаки, просто. Тільки моделі, що відрізняються одна від одної, можуть виявитися зовсім різними по агрегатах, ціні та аудиторії. Як Tank 400 та 700, наприклад. А уніфіковані у більшості компонентів соплатформенники часом не надто схожі між собою візуально. Такий саме Haval H7, який, по суті, є іншим кузовом для популярного Dargo. Але виробник постарався запропонувати споживачеві H7 не тільки альтернативний дизайн, а й дещо суттєвіше. Для цього Haval H7 зробили більшим, ніж Dargo. У порівнянні з останнім довжина збільшена на 85 мм, з яких більша частина (72 мм) припала на колісну базу. Це означає, що найбільше від збільшення габаритів виграли пасажири другого ряду, і тестова поїздка це цілком підтверджує. Простір для ніг навіть у Dargo достатньо для комфортної посадки, а більш просторий H7 пропонує натурально сидіти нога на ногу, щоб реалізувати доданий габаритний потенціал. Багажник теж отримав надбавку в об'ємі, яка буде особливо помітна при складеному задньому ряді - коли майже всі додаткові сантиметри кузова підуть у єдиний вантажний простір. Цьому факту особливо зрадіють користувачі, які перевозять в машині громіздке спорядження або влаштовують в салоні спальне місце під час подорожей. Але розміри вантажного відсіку, що збільшилися, помітні навіть без складання сидінь. Тому одна з основних претензій до Dargo – скромний багажник – у випадку з H7 не є актуальною.
Друге, на що вплинула розтягнута база – позашляхова геометрія. Кліренс залишився незмінним, 200 мм. Тому трохи погіршився кут рампи — тобто крутість зламу поверхні, яку можна подолати без торкання днищем. Але це лише одна із багатьох гіпотетичних ситуацій на офроуді, де такі нюанси можуть щось вирішувати. Фактично ж прокладений кар'єром маршрут показав здатність H7 проїхати різноманітні перешкоди на рівні Dargo X.
Навіть завдання на позашляхову геометрію на кшталт крутих підйомів і спусків по вибоїнах з діагональним вивішуванням Haval H7 проїжджав так само впевнено, як компактніший родич. Інші види засідок - рух по глинистому траверсу або маневрування в тісному лісі - H7 також долав нарівні з Dargo. А якісь завдання давалися йому навіть трохи легше. Наприклад, під час швидкої їзди по розбитій ґрунтовці H7 був ніби трохи стабільнішим за рахунок все тієї ж збільшеної бази.
У мене не було можливості порівнювати дві моделі у форматі очної ставки, оскільки організатори надали для ознайомлення лише H7, а Dargo користувалися самі. Тому складно міркувати напевно про те, наскільки близькі їхні ходові якості. Але суб'єктивно з того, що я пам'ятаю про поведінку Dargo, відмінності настільки мінімальні, що їх можна знехтувати. Принаймні вектор налаштування двох моделей явно був однаковий - у них дуже схожий баланс комфорту та керованості, а також запас енергоємності та динаміки.
Підтвердженням цим відчуттям служать технічні дані: загальна платформа, мотор і трансмісія однакові, підвіски теж. Haval H7 лише на 80 кг важче, що робить його динаміку такою самою, як у Dargo, в салоні якого знаходиться на одного пасажира більше. У реальних умовах з погляду водія різниці немає ні в розгоні, ні в керованості.
Можливо, вдасться щось помітити з погляду кращої стійкості на прямій (знову ж таки за рахунок збільшеної бази), але для цього потрібно перестрибувати з однієї машини в іншу. Тільки шукати цю вигоду сенсу мало - адже у Dargo і так все нормально на трасі.
Зрозуміло, деякі відмінності на ходу є тому, що їх не може не бути. Це все ж таки різні автомобілі, характеристики яких трохи відрізняються, а налаштування зроблені відповідно до цих специфікацій. Але ця різниця настільки незначна, що при виборі двох моделей її можна не враховувати. Чим тоді керуватися, крім доданого простору? А хоча б дизайном, адже це один із головних факторів, на який багато хто звертає увагу при покупці. В силу своєї свіжості Haval H7 виглядає дещо цікавіше - не примелькався ще. Але згодом ефект новизни пройде, а зовнішність залишиться. У ній звертають на себе увагу атлетичніші, стрімкіші пропорції та форми, а також ряд деталей, які можуть як сподобатися, так і відторгнути. Спереду це фальшноздрі в ґратах, які нагадують про масл-карах, але навіть не намагаються здаватися справжніми повітропроводами. Виглядає це приблизно як імітація випускних патрубків у задньому бампері багатьох сучасних моделей. Сумнівно, загалом.
Схожі статті
- Колібрі
- Для автолюбителів, Пускозарядний пристрій Neoline Jump Starter
- Для зв'язку 4G погодили стандарти
- Immervision представила найтонший у світі модуль камери для ноутбуків
- Секрети комфортних поїздок до Польщі: поради для українців
- Щільні м'язи - не те ж саме, що сильні м'язи
- Facebook буде вимагати особисті фотографії для підтвердження облікового запису
- Компактна сонячна піч GoSun Go
- Для найточніших, Годинники Huawei Watch 2
- Іноземці продають Укрсоцбанк
- Новини
- Учбові посібники
- Цікава фізика. Механіка
- Цікава фізика. Молекулярні явища і теплота
- Цікава фізика. Електрика
- Цікава фізика. Оптика
- Цікава фізика. Розваги
- CISCO CCNA 2
- Зворотній зв'язок
- Партнери
- Нові оголошення
- 22.05.2025 02:50
Реставрація ванн - 22.05.2025 02:49
Відновлення ванн - 18.05.2025 01:58
LvivCardan - сервiс з ремонту карданiв - 17.05.2025 09:48
DIY CEILING - 15.05.2025 09:08
Маркетингові послуги для бізнесу
- Нові компанії