Вівторок 01 Жов 2013

Apple і Google очолили список найдорожчих брендів світу

Компанії Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів світу, відтіснивши на третю позицію минулорічного переможця Coca-Cola.

Згідно з рейтингом консалтингового агентства Interbrand, вартість бренду Apple становить 98,315 мільярда доларів, що на 28% більше, ніж року тому, повідомляється на сайті агентства. Друге місце зайняла компанія Google, вартість бренду якої визначена в 93,291 мільярда доларів, на 34% дорожче, ніж у 2012 році. При цьому Coca-Cola вперше за останні десять років втратила перше місце за вартістю бренду, а Google раніше ніколи не піднімалася так високо.

Цього року до десятки найдорожчих брендів увійшли шість IT-компаній. Крім вищезазначених Apple і Google, бренди IBM, Microsoft, Samsung і Intel були оцінені приблизно в 78 мільярдів, 60, 40 і 37 мільярдів доларів відповідно.

Компанія Interbrand утворена в 1974 році і спеціалізується на бренд-консалтингу. Оцінка вартості брендів компаній проводиться Interbrand за власною методикою.

Переглядів: 571

Додати коментар

  • Нові оголошення
  • Наші послуги
  • Розробляємо та супроводжуємо сайти для малого та середнього бізнесу на базі нашого домену. Наприклад: autoschool.dovidnyk.in.ua, де замість autoschool - буде назва вашого підприємства.
    Виготовлення сайту: 500 грн.
    Підтримка сайту: 200 грн за рік. Якщо вас зацікавила ця пропозиція - пишіть нам у Зворотньому зв'язку.
    з повагою, команда Довідника.